Najczęściej zadawane pytania (FAQ) – Bobobox.pl
1. Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 13,99 zł.
2. Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
3. Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy następujące metody płatności:
-
Przelew bankowy
-
BLIK
-
Szybkie przelewy internetowe
4. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
5. Jak dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail bobobox.kontakt@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 725 071 891.
6. Jak zgłosić reklamację?
Jeśli otrzymasz wadliwy produkt, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.
7. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a postaramy się zmienić adres dostawy.
8. Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować przed jego wysyłką. Skontaktuj się z nami jak najszybciej w tej sprawie.
9. Czy wysyłacie paczki za granicę?
Nie, realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski.
10. Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?
Najlepiej skontaktować się z nami mailowo pod adresem bobobox.kontakt@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 725 071 891.