Wczytuję dane...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) – Bobobox.pl

1. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 13,99 zł.

2. Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

3. Jakie metody płatności są dostępne?

Oferujemy następujące metody płatności:

  • Przelew bankowy

  • BLIK 

  • Szybkie przelewy internetowe

4. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

5. Jak dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail bobobox.kontakt@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 725 071 891.

6. Jak zgłosić reklamację?

Jeśli otrzymasz wadliwy produkt, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

7. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami jak najszybciej, a postaramy się zmienić adres dostawy.

8. Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować przed jego wysyłką. Skontaktuj się z nami jak najszybciej w tej sprawie.

9. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Nie, realizujemy wysyłki wyłącznie na terenie Polski.

10. Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?

Najlepiej skontaktować się z nami mailowo pod adresem bobobox.kontakt@gmail.com lub telefonicznie pod numerem +48 725 071 891.